سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با مزه ها

تعبیر خواب شنا کردن از منابع مختلف

    نظر

شنا در خواب دارای تعابیر متفاوتی است از جمله شامل دیدن آب در خواب می شود و یا می توان تعبیر خواب آب بازی کردن را هم جزو آن حساب کرد. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما به صورت کامل در این مورد مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.

 

تعبیر کلی شنا کردن در خواب

دیدن خواب شنا کردن، یکی از آن خواب‌هایی است که به طور مکرر رخ می‌دهد. این خواب ممکن است توانایی‌های شما را برای ساختن یک زندگی فوق‌العاده نشان دهد. آب در خواب نماد احساسات و عواطف نیمه خودآگاه است. شاید رویای شما در مورد شنا کردن، نشانه‌ای از تلاش‌تان برای مدیریت برخی احساسات و عواطف است که در حال حاضر موجبات ناراحتی شما را فراهم کرده‌اند.

برخی هم می گویند که شنا کردن در خواب نشان دهنده آن است که‌ شما در تلاشید تا به عمق یک موقعیت موجود در زندگی‌تان پی ببرید . آب نشانگر ضمیر ناخودآگاه‌ است. بنابراین می‌توان این خواب را به این شکل‌ تعبیر کرد که شما در حال کند و کاو درون ضمیر ناخودآگاهتان هستید . شنا کردن در خواب می‌تواند معنی جسمانی داشته و نشان دهنده جنبه‌های معاشرتی انسان باشد.

برخی تعابیر شنا و آبتنی در خواب

اگر در اطراف آب پرسه می‌زدید، اما برای شنا تن به آب نمی‌ زدید :

شک و تردید درباره ایجاد تحول یا آوردن چیزی تازه به زندگیتان

آموختن شنا :

آموختن چگونگی ادامه بقا در محیطی جدید، مثلا افتادن در محیط جدید، گذر از کودکی و وارد شدن به مرحله بلوغ و مواجهه با محیط مدرسه یا کار و غرایز جسمانی است.

شنا کردن برخلاف جریان امواج آب :

مواجه با تضادها، دشواری‌های احساسی

شنا کردن در زیر آب :

آگاهی یافتن از آنچه در ناخودآگاه نهان بود، تامل در درون خویش، دیدن آنچه زیر سطح روابط، بدل و غیره در جریان است. اگر شنا در زیر آب آسان بود نشانگر مواجهه ساده و راحت با جنبه‌های مختلف وجود فرد است.

شنا کردن با دیگران :

هدف مشترک، احساس مشترک و غیره، برقراری ارتباط با دیگران.

شیرجه زدن :

دل به دریا زدن در فعالیتی جدید، ارتباط یا شیوه جدیدی از زندگی

شنا کردن در خواب از دید معبران مختلف

ابن سیرین می گوید : در خواب شناکردن، نشانه معیشت و راههای به دست آوردن آن است.
ابراهیم کرمانی میگوید : اگر ببیند که در دریا شنا کرد و نتوانست به ساحل بیاید، دلیل که در بند بماند . اگر ببیند که در آب فوت شد، دلیل که در دست دشمنان هلاک گردد .

جابر مغربی می‌گوید : اگر ببینید شناکنان از آب دریا بیرون آمده‌اید و لباس پوشیده‌اید، یـعـنـی از کار برای «پادشاه» خلاص می‌شوید، ولی اگر بر خلاف این ببینید یعنی گرفتار آن کار دنیوی، یعنی کار برای پادشاه خواهی ماند.

لوک اویتنهاو می گوید : شنا کردن و آبتنی کردن در خواب نشانه زندگی بی دغدغه است.

آنلی بیتون می‌گوید : اگر خواب ببینید به راحتی در جایی شنا می کنید ، نشانه آن است که در زندگی با موفقیت پیش می روید . اما اگر احساس کنید ، هنگام شنا کردن در آب میروید ، نشانة آن است که از زندگی خود ناراضی خواهید شد.

اگر دختری خواب ببیند با یکی از دوستان خود آبتنی می کند ، نشانة آن است که با رفتار جذاب خود مورد علاقه دیگران قرار می گیرد.

زیر آبی شنا کردن در خواب ، نشانه تقلا کردن و داشتن دلواپسی و اضطراب است.

اگر در خواب دیدید که مشغول لذت بردن از شنا هستید

چنین خوابی نشانه‌ای است از این‌که احساس می‌کنید مورد عشق و علاقه‌ی شریک زندگی‌تان هستید و خیال‌تان از بابت زندگی‌تان راحت است. شاید در حال حاضر برای غلبه بر برخی از مشکلات به موثرترین شیوه‌ی ممکن تلاش می‌کنید.

شنا کردن همسو با جریان آب در خواب

دیدن شنا کردن همسو با جریان آب، نشان‌دهنده‌ی شخصیت احساسی شما است. احتمالا احساسات خود را آزادانه بیان خواهید کرد.

این رویا ممکن است یک دوره‌ی زمانی را نشان دهد که به خودتان اجازه خواهید داد که توسط احساسات و عواطف‌تان هدایت شوید.

تعبیر خواب شنا در آب کثیف

آنلی بیتون می‌ گوید : اگر خواب ببینید در آبی گل آلود شنا می‌کنید، علامت آن است که باید به انتظار تجربه اندوهباری بنشینید.

لوک اویتنهاو می‌ گوید : شنا در آب‌های کدر: مانع

تعبیر خواب شنا کردن و آبتنی در (آب زلال ، آب تیره ، رودخانه و دریا)

یوسف نبی علیه السلام می گوید : آبتنی کردن در آب روشن نشانه تندرستی است
شنا و آبتنی کردن در آب تیره نشانه بلاست و باید صدقه دهد

لوک اویتنهاو میگوید : کسی که در آب زلال شنا میکند نشانه غسل تعمید و مبرا شدن از ناپاکیها ست که نشانگر باروری روحی کامل است و بدان معناست که فرد پس از یک دوره پاکسازی آمادگی لازمه را جهت باروری کسب کرده است. او با یک فکر روشن که از تمامی ناپاکیها شسته شده است از خواب برخواهد خاست.
شنا کردن معنی زندگی بی دغدغه است
شنا کردن در آبهای کدر نشانه مانع در کارهاست.
شنا کردن در آبهای با جریان تند به معنی کار جسورانه است
منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : شنا کردن در رودخانه انتفاع و بهره وری از مال و نعمت و عزت و بزرگی است

آنلی بیتون می‌گوید : اگر خواب ببینید در آبی زلال آب تنی می کنید علامت آن است که شادیهای بسیار ولی زودگذر وارد زندگی شما خواهد شد.
اگر خواب ببینید در آبی تیره و کدر شنا می کنید ، علامت آن است که باید به انتظار تجربه اندوهباری بنشینید.
اگر خواب ببینید کودکان در آب زلالی آبتنی می کنند ، علامت آن است که افرادی مقتدر از شما حمایت خواهند کرد.
اگر زنی خواب ببیند در آبی پاکیزه ولی کف آلود شنا می کند ، علامت آن است که به زودی بزرگترین آرزوی قلبی خود را به دست می آورد.

اچ میلر می‌گوید : اگر ببینید که در هوایی آزاد آبتنی می‌کنید ، به معنی این است که موفقیت بسیاری در پیش روی شما است.
اگر ببینید که در یک آبشار آبتنی می‌کنید نشانگر این است که نقشه‌های شما با شکست روبه‌رو می‌شود.
اگر ببینید که با لباس آب تنی می‌کنید ، بدانید که با کسی مشاجره خواهید کرد.

تعبیر خواب شنا در دریا

ابراهیم کرمانی گوید : اگر بیند که در دریا شنا کرد و به کنار نتوانست آمد، دلیل که در بند بماند. اگر بیند که در آب بمرد، دلیل که در دست خصمان هلاک گردد.

جابر مغربی گوید : اگر بیند که از دریا به شنا کردن بیرون آمد و جامه بپوشید، دلیل است که از شغل پادشاه خلاص گردد. اگر به خلاف این بیند، دلیل است در کار دنیا بماند، یعنی در کار پادشاه.

نفایس الفنون : اگر بیند که از دریا به شنا بیرون آمد، دلیل است از زندان و خدمت پادشاه به سلامت بیرون آید. اگر بیند که در دریا غرق شد و بمرد و بعد از آن وی را بالا افکند، دلیل که در کار دنیا به حرص غرق شود. اگر بیند که غرق شد و باز از دریا بیرون آمد، دلیل است که از کار دنیا خلاصی یابد.

آنلی بیتون : اگر زنی خواب ببیند با همسر خود در دریا شنا می‌کند، نشانه آن است که به نخستین آرزوهای خود دست می‌یابد.

تعبیر خواب شنا کردن بدون تلاش

اگر در خواب ببینید که بدون تلاش در حال شنا کردن هستید، چنین رویایی ممکن است نشان‌دهنده‌ی موفقیت شما در روزهای آینده باشد، احتمالا یک پروژه یا فعالیت طولانی مدت را به پایان خواهید رساند.

تعبیر خواب شنا کردن در آب سرد

اگر در خواب‌تان ببینید که مشغول شنا کردن در آب سرد هستید، چنین رویایی ممکن است نشان‌دهنده‌ی رویدادی مهم باشد که ممکن است در زندگی‌تان رخ دهد و به شما در جلوگیری از به وقوع پیوستن یک وضعیت احتمالا خطرناک کمک کند.

تعبیر خواب شنا کردن در استخر

مطیعی تهرانی : چنانچه ببینید که در استخری با آب صاف و روشن شنا می‌کنید عمری با نشاط در پیش دارید و کامروا می‌شوید ولی اگر آب کدر و تاریک بود غمی و اندوهی سر راه شما قرار می‌گیرد.

تعبیر خواب شنای کرال پشت

یونگ می‌ گوید : خواب دیدن اینکه شما کرال پشت می‌روید بیانگر این است که اگر چه احساساتتان را تایید می‌کنید، اما شما راسخ و محکم (با سر بالا) با آنها رو به‌ رو نمی‌شوید (از رو به رو شدن با احساساتتان می‌هراسید، شرم دارید)

تعبیر خواب شنا کردن با حیوانات

اگر در خواب ببینید که با بعضی از حیوانات مانند نهنگ یا دلفین شنا می‌کنید، چنین رویایی ممکن است تغییراتی را در زندگی شما نشان دهد.

این خواب همچنین ممکن است نشان‌دهنده‌ی انرژی زیادی باشد که در حال حاضر دارید.

گاهی اوقات دیدن خواب شنا کردن با حیوان نشانه‌ای است برای این‌که توجه بیش‌ تری به نیازهای دیگران داشته باشید و فقط خودتان را در نظر نگیرید.

خواب شنا کردن به عقب

اگر در خواب ببینید که رو به عقب شنا می‌کنید، چنین خوابی ممکن است برخی از توهمات شما را نشان دهد. شاید شما خودتان را گول می‌زنید که نزدیک رسیدن به هدف‌تان هستید، اما در واقع آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید، به آن نزدیک نشده‌اید!

همچنین بخوانید :
طرز تهیه “شیرینی کشمشی”
 “پاستیل اناری” 
ضرب المثل من از تو پول خواستم نه فتو
طرز تهیه “کباب تابه ای” 
طرز تهیه “فلافل” 

منبع: parsino